tisdag 10 september 2013

Tisdag

i Rönne. Jag har efter en mycket värdelös natt (nackspärr) ägnat morgonen åt att blanda ansiktsmasker till mitt Spa-jobb för Handarbete & Pyssel. Idag ska jag fota - har lånat grannen Camillas snygga badrum. Passar lite bättre än mitt fula med blå plastmatta och typ fyrahundra hål i väggen och ett berg med tvätt. En vacker dag säger jag - välkommen kära hantverkare - gör om gör fint. Men tills dess får jag vackert låna Camillas. 
Humöret är inte på topp (nackspärr) för jag kan inte rida, eller datorisera längre stunder för det gör ont i hela höger sida. Jag kan inte ladda över bilder från kameran för den här datorn har tydligen slutat med det. Ja ni hör ju. Här kommer därför lite bilder från telefonen och mitt insta-konto istället. God tisdag på er!







3 kommentarer:

  1. wunderschöne bilder, farben und inspirationen!!! alles liebe von angie aus deutschland

    SvaraRadera
  2. Det låter som att det kunde varit en bättre dag... Kul projekt på gång i alla fall. Hoppas att du blir av med nackspärret snart. Önskar dig en bra onsdag istället!
    Charlotta

    SvaraRadera
  3. Det där med nackspärr är inte kul! Hoppas det känns bättre snart! Fina bilder trots allt!
    Kram Moa

    SvaraRadera

01 09 10