torsdag 20 mars 2014

Webshop

Vi har just bestämt att fredagen den 30 maj är det premiär för webshopen! Sebe fixar med sidan och jag klurar på vilken keramik som ska läggas upp till starten. 


Nytt för våren blir serien
CURRY i flera delar och färger.


Assietter, tallrikar, stora fat, koppar, skålar och ljusstakar kommer i alla fall dyka upp i massor av olika pastelliga färger. Såklart också en del gamla godingar som Balabina, Ahlgren, Ceylon och Ferro. Och raku! Det blir kul!

När det närmar sig kommer vi att lotta ut presentkort - så håll utkik!



15 kommentarer:

  1. Härligt med webshopen, det ser jag verkligen fram emot. Fast jag har ju en plan om att någon gång åka till erat fina kapell och fysiska butik någon gång också.

    Kram Victoria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja du är så välkommen även hit - dock håller vi stängt en säsong för renovering.. Kram!

      Radera
  2. Alltså de där assietterna är ju bara så fina! Och webbshop känns så rätt - så att fler kan få tag i dina fantastiska verk. Kram

    SvaraRadera
  3. åh, vad härligt! Grattis! kommer du att sälja utanför Sverige också? (jag brukar ofta önska mej handgjort porslin till födelsedagarna tänkte jag, och jag älskar ditt porslin!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är tanken! Hoppas att vi får till det med frakt etc. Toppen!

      Radera
  4. Dina saker och dina färger är ljuvliga ��

    SvaraRadera
  5. Hurra för webshop! Bor i Skåne och den enda gång jag haft vägarna förbi var sommaren 2012 och då hade ni semesterstängt :o)!
    Ska bli kul att se!

    SvaraRadera
  6. Hurra vad kul! Jag kan erbjuda paketeringstips av keramik på väg ut i landet...;-) Kramkram

    SvaraRadera
  7. Åh, jag blir alldelses superkär i dessa underbara färger!

    SvaraRadera
  8. Nämen åh så mycket härligt! Ljuvliga färger, så glad man blir:)

    SvaraRadera
  9. ÄNTLIGEN! säger jag som inte direkt bor i närheten! Å vad glad jag blir :)

    SvaraRadera
  10. Jättefina färger! Har varit på Lermakeriets hemsida och tittat på deras Färgkroppar/pigment. Jag söker en gul glasyr och ser att du har en fin ljus gul. Vill du avslöja vilken färgkropp/pigment du använt till den?Jag förstår om du inte vill det, men det är värt ett försök.
    Tack för en trevlig blogg/
    Hälsningar
    Ina Björnson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ina! Tror du jag har skrivit upp det? haha rörigare människa får du leta efter - men den gula färgkroppen är köpt hos Seemanns så fråga Monica hon har säkert koll! Jag litar alltid på henne när jag beställer lite luddigt sådär.

      Radera
    2. Tack snälla för ditt svar :-)

      Radera
  11. Rosedale, VA (Scenic rolex submariner replica Drives)This is a 60-mile, pristine drive through woods and mountains with few towns or distractions along the way louis vuitton outlet, giving a taste of rural Virginia as much of the state must have looked years ago. The drive .

    SvaraRadera

01 09 10